Monday, October 28, 2013

Susamlı Tuzlu Kurabiye



susamli tuzlu kurabiye 1


 


Teyzoşumdan ihtarı yedim, hiç blogunla ilgilenmiyorsunnn, insan yeni şeyler koyar, bakıyorum aynı değişik birşey koymuyorsun diye. Eee haklıda aslında, tembelik hat safhada bende bu aralar. Okullar açıldı malumunuz benim bıdığıda alışsın diye ablayla beraber göndermeye başladık, geçen hafta sanki hiç kreşe gitmemiş gibi ana okulunun kapısından ayrılmamıza izin vermedi, neyseki bu hafta daha rahat gidiyoruz okula. Şimdi size harika bir tarifim var, bu tarifi çocukluk arkadaşım Kıymetcimden aldım, onda yediğimde bayılmıştım, pastane kurabiyeleri tadına ve üstüne üstlük bugün 5.günü ama aynı tazelikte duruyor. Birde bereketli ki sormayın.Evet lafı uzatmadan gelelim tarife..........


Susamlı Kurabiye


Malzemeler:


1 paket margarin (oda sıcaklığında)


2 Yumurtanın sarısı


1 Paket kabartma tozu


2 yemek kaşığı sirke


1 yemek kaşığı şeker


1 tatlı kaşığı tuz


1 çay bardağı sıvıyağ


Aldığı kadar un


Susam
Yapılışı:


Tüm malzemeyi güzelce kulak memesi kıvamında yoğuruyorsunuz. Daha sonra pazılara ayırıp şekildeki gibi yuvarlıyorsunuz. 


susamli tuzlu kurabiye 2


Daha sonra biraz verev kesiyorsunuz.....


susamli tuzlu kurabiye 3


Kestiğiniz parçaları önce yumurta akına, sonra susama batırıp tepsiye diziyorsunuz.



susamli tuzlu kurabiye 4


 


veeee afiyetle yiyorsunuz ;D



susamli tuzlu kurabiye 5


 


Ayrıca tüm öğrencilerimizin ve öğretmenlerimizin yeni öğretim dönemini kutluyorum


susamli tuzlu kurabiye 6


Pin It

No comments:

Post a Comment