Wednesday, November 27, 2013

Tuzlu Kurabiye



tuzlu kurabiye 1


Merhaba dostlarım


bu aralar blogumu ihmal ediyorum daha yeni yeni kendime geliyorum.


Babam hastaneden çıktı,şimdi evinde sevdikleri yanında


bu durumdan hepimiz oldukça mutluyuz


şu anımıza,şu günümüze şükrediyoruz


Allah kimseye devasız dert vermesin,kimseyi sevdikleriyle sınamasın


bütün hastalara şifa diliyorum ve dilerim sevdiklerinizle mutlu olun:))


Sizlerle lezzetli tuzlu kurabiyeler paylaşmak istiyorum


bu tarifi sevgili Gülay ın sitesinde görmüştüm,içinde krema olması ilgimi çekti krema hamurlara gevreklik katıyor,ben beğendim denemenizi tavsiye ederim.


Malzemeler:


1 kutu krema


250 gram yumuşak margarin


1 çay kaşığı tuz


1 çorba kaşığı pudra şekeri


4 su bardağına yakın un


Üzerine:


yumurta sarısı


susam,çörekotu


Yapılışı:


Yoğurma kabında krema,margarin,tuz ve şekeri karıştır


unu azar azar ekle,çok sert olmayan yumuşak bir hamur elde edeceğiz.Hamuru 1 saat buzdolabında bekletelim.


Hamuru merdaneyle çok ince olamayacak şekilde açıyoruz ve dilediğimiz kalıplarla kesiyoruz,üzerine yumurta sarısı sürüp,susam serptikten sonra


175 derecede tahmini 20 dakika pişiriyoruz






tuzlu kurabiye 2


küçük adam kurabiyeleri dizmeme yardım ediyor:))






tuzlu kurabiye 3


Denizin yardımlarıyla yaptığımız kurabiye kulesi:)


sevdiklerinizle ve afiyetle yemeniz dileğiyle


Afiyet olsun






No comments:

Post a Comment