Sunday, August 11, 2013

BAHARATLI-TUZLU KURABİYE



baharatli tuzlu kurabiye 1



baharatli tuzlu kurabiye 2



baharatli tuzlu kurabiye 3



baharatli tuzlu kurabiye 4



baharatli tuzlu kurabiye 5



baharatli tuzlu kurabiye 6



baharatli tuzlu kurabiye 7
http://meliha-canmoullarm.blogspot.com/2012/11/baharatlikiyir-kiyirtuzlu-kurabiye.html   hayatcafe'de gördüğüm bu kurabiyeleri  hemen denedim,gerçekten harika vazgeçemeyeceğim kıyır kıyır kurabiyelerim oldu,uzun süre bayatlamayan , çok bereketli bu kurabiyeleri mutlaka deneyin diyorum...

MALZEMELER:

125 GR tereyağ veya teremyağ

1 su bardağı sıvıyağ

yarım çay bardağı sirke

1,5 kaşık tozşeker

1 tatlı kaşığı çörekotu

1 tatlı kaşığı pulbiber

1 tatlı kaşığı kavrulmuş susam(ben ekledim)

1 tatlı kaşığı mahlep

1 tatlı kaşığı  silme tuz

1 pk kabartma tozu(ben susam-mahlep çeşnili kullandım)

1 yumurta (beyazı içine-sarısı üzerine )

1 tatlı kaşığı biber salçası(ben ekledim)

UN

YAPILIŞI:

ALABİLDİĞİ KADAR UN İLE KULAK MEMESİ YUMUŞAKLIĞINDA hamuru yoğurup küçük kurabiyeler yaptım,yumurta sarısı sürüp susam ektim yağlı kağıt serilmiş  tepsiye dizip kızarana kadar pişirdim.


No comments:

Post a Comment